UWAGA!!! towar cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „za każdym razem Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to konwencjonalne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś wytwarzać podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się wydajnie i skrupulatnie dopasowywać teksty reklamowe do potężnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz sprawne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i wytwarzać gusta.
Dorota Jędrzejewska – redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.
Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. Prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.
Samo Sedno to linia postępowych, użytecznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W kolekcji znajdują się tytuły o tematyce m.in. Biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
darmowy fragment:
UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Samo sedno - copywriting. jak sprzedawać słowem. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.