Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące znaczącą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym niebanalnie i syntetycznie zaprezentowano blog jako niebanalny instrument interakcji z odbiorcą w rozmiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na dynamikę jego rozwoju, obserwowany cykl ustawicznej ewolucji i potencjalne kierunki zmian. Dzięki czemu publikacja staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom postrzeganie blogosfery jako przestrzeni wielowymiarowej, wielowątkowej, wymagającej przemyślanych strategii działania. Książka ma walory jednocześnie poznawcze, metodyczne, jak i ergonomiczne, co pozwala kierować ją do szerokiego grona odbiorców. Jest adresowana do pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych, w tym z reguły z zakresu zarządzania, a także przedstawicieli biznesu zainteresowanych marketingiem w mediach społecznościowych. Praca jest poświęcona problematyce komunikacji marketingowej w hipermedialnym środowisku komputerowym. Głównym obszarem zainteresowania Autorów są blogi jako stosunkowo nowy i niepowtarzalny instrument komunikacji społecznej i marketingowej w tym środowisku. Z jednej strony instrument pokaźnie spersonalizowany, z drugiej - w pełni interaktywny, dynamiczny i wielowymiarowy. [...] Praca jest poprawnie osadzona we właściwej perspektywie - środowiska przestrzeni wirtualnej - w tej perspektywie, jaką tworzy hipermedialne środowisko komputerowe i płaszczyzna komunikacji marketingowej. [...] Książka ma charakter monografii będącej udanym połączeniem dwóch trendów: teoretycznej refleksji nad zagadnieniami blogów, ich funkcji, przesłanek powstania i rozwoju i miejsca w systemie komunikacji online oraz własnych, szerokich i pogłębionych badań empirycznych. Studia teoretyczne opierają się na wykorzystaniu niezwykle znacznej literatury przedmiotu, zaś badania zaprezentowane w pracy optymalnie wpisują się w triadę funkcji badań naukowych: poznanie określonego fragmentu rzeczywistości, jego wyjaśnienie oraz sformułowanie osiągalnych i prawdopodobnych kierunków rozwoju. Jest to ujęcie, które sytuuje pracę Autorów jako pionierską, oryginalną, w sposób udany wpisującą się w badania nad systemem komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem w środowisku hipermedialnym i interaktywnym. Z recenzji prof. Zw. Dr. Hab. Jana W. Wiktora
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Blogi w procesie komunikacji marketingowej. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.