Książka przedstawia pionierskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, poprzez pryzmat wartości i oczekiwań klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii artykułu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) atrybuty techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Stanowczojszy jest fason życia, który kupujemy. To właśnie ze względu na ów fason kupujący szukają trafnego piętra, powierzchni czy lokalizacji. Nigdy odwrotnie. A jeśli tak, to i sprzedaż powinna się od niego zaczynać." W bardzo logiczny i uporządkowany sposób autor przechodzi od teorii poprzez praktykę do refleksji i prawidłowych wskazówek. Przedstawia mnóstwo przykładów z własnego doświadczenia. Potrzebnie przeczytaj "Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie" i dowiedz się: - czym są fundamenty "życia oferty" i dlaczego koncepcja 3K stanowi kręgosłup pracy z ofertą - jak stworzyć plan sprzedaży opierając się na zasadach marketingowych - na czym polega home staging i jak obfita jest siła promocyjnej fotografii nieruchomości, - jak sprawnie wypromować się w nowych mediach - dlaczego trzeba wytwarzać wartości dla klienta, a nie tylko zaspakajać jego zapotrzebowania - na czym należy się koncentrowaćstwarzać "samonapędzającą się sprzedaż". Książka adresowana jest do praktyków. Polecamy ją jeszcze tym którzy są o krok od kariery w nieruchomościach, potrzebują jedynie zachęty do rozpoczęcie swej drogi w home brandingu. - - - - - - - - niezwykle podoba mi się zwrócenie uwagi na rolę emocji w procesie zakupu nieruchomości. Wydawałoby się, patrząc na ten rynek, że to typowo właściwości techniczne decydują o wyborze. Na szczęście emocje są tu chyba najważniejsze. W końcu kupujemy dom, a pojęcie domu jest związane z chyba najsilniejszymi emocjami. Autor posuwa się jeszcze dalej. Wprowadza metafizykę. (..) Uważam, iż jest to absolutnie unikalna pozycja na polskim rynku, a może choćby w ogóle. Z takim podejściem i rozumieniem marketingu nieruchomości nie spotkałem się. Maciej Tesławski, strateg marketingowy, niezależny konsultant Książka Łukasza Kruszewskiego pokazuje kluczowe komponenty marketingu sprzedażowego mieszkań i domów, odnosząc się do najnowszych nurtów rynkowych i zmieniającej się psychologii ludzkich zachowań. Od początku do końca, Łukasz w jasny i przezroczysty sposób omawia kwestie marketingu nieruchomości przekładając złożoną teorię behawioralną na użyteczne sytuacje i działania. Adam Polanowski, ekspert rynku nieruchomości
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing nieruchomości. home branding praktycznie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.