„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.
Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca – urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle unikatowa na polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta zastosować w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych. Sylwia Mokrysz – Zarząd marki MOKATE S.A.
Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia. Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy. Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel producenta ZPD „LINDNER”-Wągrowiec
nad wyraz dobra i interesująca pozycja, świetne abecadło teorii i praktyki. Iwo Dessoulavy – przedsiębiorca
W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest unikatowa, bo nieszablonowa jest też osobowość autora. Autor podaje solidne metody i narzędzia do uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako interesującą lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy przeciętnej. Dla każdego okaże się niewątpliwie pomocna w rozwijaniu swych umiejętności. Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń
gratisowy fragment:
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż, marketing, biznes. reguły i realia. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.