Zdjęcia produktu


Mała firma w sieci. narzędzia google dla początkujących, AZ#DC1F367EEB/DL-ebwm/mobi (Mariusz Gąsiewski)

(2012 / Poltext / Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski / 9788375612776)
E-booki Mariusz Gąsiewski
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

31,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 31,16 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Mała firma w sieci. narzędzia google dla początkujących,...

Biznes w internecie bez zbędnych kosztów

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej typym instrukcji dla osób prowadzących niewielkie firmy o tym, jak dzięki gratisowym narzędziom internetowym rozszerzyć konkurencyjność producenta na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".

Ta niepokaźna publikacja ma zająć Czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum użytecznych i instrukcji, jak sprawnie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty producenta Google z tego prostego powodu, że są one jednymi z najistotniej produktywnych narzędzi usprawniających działalność w internecie i zarządzanie przedsiębiorstwem, a przy tym są w większości darmowe.

Mariusz Gąsiewski – autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (www.ittechnology.us). Lubiany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów – największych spotkań specjalistów branży SEM (www.semcamp.com.pl). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Współautor książki Reklama w Google dla małych i przeciętnych przedsiębiorstw.

Przemysław Modrzewski
– jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców producenta Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Na swym koncie ma przeszkolonych ponad 1000 firm. Autor bloga www.marketinglab.pl. Wykładowca na studiach podyplomowych na takich uczelniach, jak SGH, ALK, SWPS. Autor książki Google AdWords w praktyce oraz współautor książki Reklama w Google dla nieznacznych i przeciętnych przedsiębiorstw. Doradza i wspiera producenta w zakresie strategii budowania wartości firmy w internecie, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Prywatnie aktywny nurek techniczny i instruktor nurkowania.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Mariusz Gąsiewski
  • ISBN

    9788375612776
  • Autor

    Mariusz gąsiewski, przemysław modrzewski
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Rok wydania

    2012
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących (sklep TaniaKsiazka.pl)
    31,16 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 31,16 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Mała firma w sieci. narzędzia google dla początkujących, AZ#DC1F367EEB/DL-ebwm/mobi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki