Zdjęcia produktu


Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing (Urszula Janeczek)

(2016 / 376 / Urszula Janeczek / 9788378752974)
E-booki Urszula Janeczek
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,40 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing

Tytuł Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing Autor Urszula Janeczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-297-4 Rok wydania 2016 Katowice ilość stron 376 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
PODSTAWY SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA W MARKETINGU W PERSPEKTYWIE ETYKI I GLOBALIZACJI 17
1. Miejsce i komponenty etyki biznesu w systemie nauk o moralności 17
2. Czasowy i kulturowy rozmiar etyki biznesu na tle wybranych kierunków filozoficznych 22
3. Geneza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) 33
4. Obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa na tle koncepcji pokrewnych 45
5. Rozwój CSR w kontekście procesów internacjonalizacji i globalizacji 56
6. Wpływ globalizacji na współczesne praktyki marketingowe 64
7. Przesłanki implementacji CSR w marketingu 70
Rozdział II
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA JAKO WARTOŚĆ DLA INTERESARIUSZY 87
1. Wartości społeczne w misji, wizji i systemie celów przedsiębiorstwa 87
2. Tworzenie systemu troski o interesariuszy 94
3. Rozwój instrumentów społecznej odpowiedzialności biznesu 103
4. Rola kodeksu etycznego przedsiębiorstwa w promowaniu etycznych zachowań w biznesie 112
5. Wymogi interesariuszy wobec CSR w marketingu w zakresie wartości ekonomiczno-społecznych 121
Rozdział III
WPŁYW KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO NA wymiar ETYCZNY DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ 126
1. Menedżer marketingu jako kreator społecznie odpowiedzialnych postaw przedsiębiorstwa 126
2. Funkcje menedżera marketingu a nowy wymiar zarządzania 137
3. Zakres refleksji etycznej w marketingu 151
4. Wielość i konflikt ról pełnionych poprzez menedżerów marketingu 161
Rozdział IV
WPŁYW KONSUMENTÓW NA REALIZACJĘ KONCEPCJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W MARKETINGU 171
1. Zależność pomiędzy ewolucją roli klientów a współczesnym marketingiem 171
2. Konsument a problem wartości w marketingu 181
3. Wiedza i relacje w procesie zarządzania wartością klienta 192
4. Rola konsumentów i organizacji konsumenckich w egzekwowaniu sprawności realizacji koncepcji odpowiedzialnego marketingu 203
Rozdział V
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ W DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW – W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 212
1. Charakterystyka procedury badawczej i badanych zbiorowości 212
2. Stosunek kadry kierowniczej badanych przedsiębiorstw do problemów społecznej odpowiedzialności 217
2.1. Profil respondentów 217
2.2. Sposób pomiaru 219
2.3. Wyniki badań 220
3. Identyfikacja zakresu społecznej odpowiedzialności w działalności marketingowej badanych przedsiębiorstw – profil respondentów i wyniki badań 229
4. Ocena stopnia przywiązania klientów do społecznie odpowiedzialnych zachowań firm – profil respondentów i wyniki badań 247
Zakończenie 263
Bibliografia 271
Spis rysunków 291
Spis tabel 292
Spis wykresów 294
Załączniki 295

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Urszula Janeczek
  • ISBN

    9788378752974
  • Autor

    Urszula janeczek
  • Ilość stron

    376
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,40 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,40 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki