Zdjęcia produktu


Analiza problemów biznesowych (Wolters Kluwer)

(2010 / 256 / Wolters Kluwer / Marian Moszoro / 9788326425790)
E-booki Wolters Kluwer
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

50,02 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 50,02 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Analiza problemów biznesowych

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów? W swym perfekcyjnym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro generuje warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania przeróżnych wyborów. Demonstruje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową i decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji i jednostkowej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń koniecznych w procesie podejmowania słusznych decyzji biznesowych. Prezentowane w książce studia przypadków zostały przygotowane do ośmiu ogólnopolskich edycji konkursu Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości, dla kursów podyplomowych MBA oraz kursów menedżerskich prowadzonych m.in. Przez autora, w których uczestniczyło ponad 1200 osób. W trakcie tych zajęć została potwierdzona użyteczność zamieszczonego w książce materiału w procesie doskonalenia umiejętności podejmowania decyzji. Studia przypadków są pogrupowane według obszarów dyscyplin naukowych i rodzaju poruszanych zagadnień dydaktycznych wraz z rekomendowaną literaturą uzupełniającą. Obejmują: zarządzanie strategiczne, marketing, finanse i etykę. Książka stanowi nadzwyczajny materiał pomocniczy zarówno dla słuchaczy studiów podyplomowych, studentów wyższych lat studiów zarządzania, marketingu i finansów, jak i menedżerów doskonalących swoje umiejętności.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wolters Kluwer
  • ISBN

    9788326425790
  • Autor

    Marian moszoro
  • Wydawnictwo

    Wolters kluwer
  • Ilość stron

    256
  • Rok wydania

    2010
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Analiza problemów biznesowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    50,02 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 50,02 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Analiza problemów biznesowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki