Doświadczenia gromadzone przez dziecko w trakcie przeróżnych interakcji z otoczeniem mogą przyczyniać się do dynamicznego rozwoju, mogą mieć mierne skutki rozwojowe albo spowalniać, wygaszać czy zaburzać rozwój jednostki. Jeszcze oddziaływania szkoły, w zależności od ich przebiegu i jakości, wspierają potencjał dziecka albo - przeciwnie - blokują go, ignorują, a może się choćby zdarzyć, iż wyniszczają. Niniejsza książka, będąca efektem pracy kilku nastu Autorów zajmujących się badawczo pierwszymi lata mi instytucjonalnej edukacji najmłodszych, od słania te mechanizmy i parametry polskiej szkoły, które okazują się czynnikami hamującymi rozwój dzieci, ciekawość poznawczą i motywację do uczenia się. Rozpoznanie tych czynników jest podstawowym warunkiem zainicjowania sensownej zmiany edukacyjnej. [...]
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Ebook (anty)edukacja wczesnoszkolna. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.