Niniejsza monografia znacznie interdyscyplinarny charakter. Wytwarzając ją, spożytkowano dorobek wielu zróżnicowanych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. W głównej mierze zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i przypasowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców poprzez menedżerów sprzedaży i na skutek czego umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.