Zdjęcia produktu


Projektowanie i realizacja szkoleń (Aldona Andrzejczak)

(2013 / 228 / PWE / Aldona Andrzejczak / 9788320821345)
E-booki Aldona Andrzejczak
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

36,53 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 36,53 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Projektowanie i realizacja szkoleń

Tytuł Projektowanie i realizacja szkoleń Autor Aldona Andrzejczak Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2134-5 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 228 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Edukacja dorosłych - geneza i rozwój koncepcji
1.1. Podstawowe pojęcia
1.2. Rozwój idei kształcenia ustawicznego i edukacji dorosłych
1.3. Współczesne zadania i funkcje edukacji dorosłych


2. Rozwój człowieka dorosłego
2.1. Pojęcie dorosłości
2.2. Uwarunkowania rozwoju człowieka dorosłego
2.3. Fazy rozwoju człowieka dorosłego i etapy kariery zawodowej


3. Charakterystyka odrębności uczenia się osób dorosłych
3.1. Pojęcie procesu uczenia się
3.2. Specyfika uczenia się dorosłych
3.3. Warunki optymalizujące uczenie się


4. Formy i metody kształcenia ludzi dorosłych
4.1. Edukacja dorosłych w formach szkolnych i pozaszkolnych
4.1.1. Kształcenie w formach szkolnych
4.1.2. Kształcenie w formach pozaszkolnych
4.2. Strategie kształcenia dorosłych
4.3. Klasyczne metody stosowane w kształceniu dorosłych
4.3.1. Metody oparte na dominującej roli wykładowcy
4.3.2. Klasyczne metody oparte na pracy w grupie
4.3.3. Samokształcenie jako metoda uczenia się dorosłych
4.4. Alternatywne metody edukacji dorosłych
4.4.1. Treningi psychologiczne
4.4.2. Szkolenia outdoor
4.4.3. E-learning
4.4.4. Tworzenie środowiska wspierającego uczenie się


5. Modele szkolenia pracowników w organizacjach
5.1. Definicje i typy szkolenia
5.2. Cele podnoszenia kwalifikacji
5.3. Modele szkolenia pracowników w organizacjach


6. Projektowanie szkolenia
6.1. Proces szkoleniowy
6.2. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
6.2.1. Wymiary określania potrzeb szkoleniowych
6.2.2. Osoby biorące udział w określaniu potrzeb szkoleniowych
6.2.3. Metody i techniki określania potrzeb szkoleniowych
6.2.4. Raport końcowy
6.3. Projektowanie programu szkolenia
6.3.1. Cele szkolenia
6.3.2. Ramy czasowe szkolenia
6.3.3. Dobór treści
6.3.4. Formy pracy
6.3.5. Projektowanie procesu oceny skuteczności szkolenia
6.3.6. Planowanie działań poszkoleniowych
6.4. Przygotowanie pomocy i tworzyw dydaktycznych
6.4.1. Warianty pomocy i materiałów szkoleniowych
6.4.2. Proces przygotowania tworzyw
6.4.3. Stosowanie materiałów szkoleniowych


7. Realizacja szkolenia
7.1. Formy i metody szkolenia
7.1.1. Formy szkolenia
7.1.2. Metody szkolenia
7.1.3. Kryteria doboru formy i metody szkolenia
7.1.4. Inne metody
7.2. Przeprowadzanie szkolenia
7.2.1. Przygotowania do rozpoczęcia szkolenia
7.2.2. Miejsce szkolenia i aranżacja przestrzeni
7.2.3. Rozpoczęcie szkolenia
7.2.4. Sekwencja działań podczas szkolenia
7.2.5. Praca w grupach i podgrupach
7.3. Warunki sprawnego szkolenia
7.3.1. Działania konieczne przed szkoleniem
7.3.2. Działania konieczne podczas szkolenia
7.3.3. Działania potrzebne po zakończeniu szkolenia


8. Analiza i ocena efektów szkoleń
8.1. Znaczenie oceny wydajności i efektywności szkoleń
8.2. Model oceny skuteczności szkoleń według D. L. Kirkpatricka
8.3. Narzędzia oceny sprawności szkoleń na poszczególnych stopniach
8.3.1. Ocena reakcji uczestników na szkolenie
8.3.2. Ocena efektów uczenia się
8.3.3. Ocena zmian w zachowaniu uczestników
8.3.4. Ocena efektów szkolenia dla organizacji


9. Cechy i umiejętności trenera
9.1. Zadania i role trenera
9.2. Umiejętności trenera wspierające uczenie się
9.2.1. Umiejętność porozumiewania się
9.2.2. Umiejętność wzbudzania zainteresowania zajęciami
9.2.3. Umiejętność motywowania do uczenia się
9.3. Umiejętności trenera przydatne w skomplikowanych sytuacjach
9.3.1. Podtrzymywanie uwagi uczestników
9.3.2. Rozwiązywanie konfliktów
9.3.3. Radzenie sobie z trudnymi uczestnikami
9.4. Rozwój osobisty trenera


Zakończenie

Bibliografia

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Aldona Andrzejczak
  • ISBN

    9788320821345
  • Autor

    Aldona andrzejczak
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    228
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Projektowanie i realizacja szkoleń (sklep TaniaKsiazka.pl)
    36,53 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 36,53 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Projektowanie i realizacja szkoleń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki