Książka dotyczy znacznych problemów związanych z uwarunkowaniami etycznymi biznesu, które stanowią głęboki i ważny kontekst kulturowy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility - CRS). (...) Cennym walorem książki jest systematyzacja ograniczeń, które stanowią znaczące źródła dylematów etycznych menedżera, a także adekwatny model ich rozwiązywania. (...) Etyka zawodowa menedżera pozostaje pod wpływem szeregu instrumentów instytucjonalnych wspomagających procesy decyzyjne, wśród których najważniejsze to kodeksy etyczne regulujące zachowania wobec interesariuszy, programy etyczne, szkolenia etyczne, raporty i audyty społeczne. Książka wzbogaca wyraźne zasoby wiedzy, z których czerpać mogą studenci kierunków ekonomicznych i praktycy gospodarczy (właściciele przedsiębiorstw, menedżerowie, pracownicy operacyjni) w kształtowaniu etycznych zachowań przedsiębiorstw. prof. Zw. Dr hab. Krystyna Jędralska
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Koncepcja etyki w procesach zarządzania przedsiębiorstwem. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.