Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować udoskonaloną strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając informacji, które już masz. Wszystko, co robimy, wytwarza informacje. Zawsze, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub choćby przegląda sieć w swym telefonie, wytwarzana jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie klientów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym "potopem informacji" stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a równocześnie bardziej staranne, aniżeli kiedykolwiek wcześniej. Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej użytkowanej w agencji ukazuje, jak możemy przekształcić swoje informacje - te niepokaźne seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi - w produktywne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, krystalicznym stylu wyjaśnia, jak: • Ustalić, którzy kupujący mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się pokaźniejszych zakupów, a którzy nie są warci targetowania. • Alokować zasoby marketingowe w najlepszy realny sposób. • Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości. • Zoptymalizować swoją obecność w sieci, by uzyskać największy zwrot z wyszukiwania. Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli nieznacznych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania - i nie tylko.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Te małe seksowne cyferki. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.