Analiza teorii dotyczących równocześnie konsumpcji, jak i wyniki badań własnych, wykorzystujących metodę wywiadów bezpośrednich wśród konsumentów wybranych miast Polski, miały znaczny wpływ na całokształt problematyki tej monografii, która dotyczy kształtowania się konsumpcji w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego. W pracy starano się przedstawić tendencje ogólne, najbardziej typowe dla procesu przypasowania się gospodarstw domowych do rzeczywistości ekonomicznej wywołanej kryzysem globalnym. Na dodatek w pracy przyjęto, iż zdecydowana większość potrzeb konsumpcyjnych gospodarstw domowych jest realizowana poprzez rynek, co oznacza, iż poziom i struktura wydatków jest rynkowym rozmiarem ich zachowań. Zawartość merytoryczna oraz zaprezentowana w monografii wiedza mogą być {pomocn|przydatn)e dla tych wszystkich osób, które interesują się konsumpcją oraz badaniem zachowań nabywczych gospodarstw domowych w procesie podejmowania decyzji konsumpcyjnych. Może też być pomocna dla studentów studiów ekonomicznych (w tym zarządzania) i socjologicznych a także wykorzystywana przez studentów psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, prawa i administracji.
Tytuł Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego Autor Tomasz Zalega Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW ISBN 978-83-61276-98-2 Rok wydania 2012 Warszawa Wydanie 1 Liczba stron 261 Format pdf
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego, AZ#D6BCCE23EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.