Zdjęcia produktu


Międzynarodowy biznes turystyczny (PWE)

(2016 / 178 / PWE / Barbara Dąbrowska / 9788320822366)
E-booki PWE
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

39,90 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 39,90 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Międzynarodowy biznes turystyczny

Tytuł Międzynarodowy biznes turystyczny Autor Barbara Dąbrowska Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2236-6 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 178 Format pdf Spis treści Wstęp



CZĘŚĆ I. Istota międzynarodowych stosunków ekonomicznych w turystyce doby globalizacji



1. Podmioty światowej gospodarki turystycznej w wybranych podsektorach
1.1. Podmioty światowego podsektora usług noclegowych
1.2. Podmioty światowego podsektora transportu lotniczego
1.3. Podmioty światowego podsektora organizacji imprez turystycznych
Studium przypadku: First Choice — wczoraj i dziś



2. Warianty międzynarodowych stosunków gospodarczych w turystyce
2.1. Powiązania handlowe
2.2. Powiązania produkcyjno-techniczne
2.3. Powiązania finansowo-kredytowe i kapitałowe
2.4. Współpraca międzynarodowa w sferze turystyki
2.4.1. Motywy międzynarodowej polityki turystycznej
2.4.2. Organizacje i stowarzyszenia prowadzące międzynarodową politykę turystyczną
2.4.3. Umowy międzynarodowe



3. Regionalne polityki turystyczne — wybrane przykłady
3.1. Polityka turystyczna Afryki Studium przypadku: Polityka rządów dotycząca turystyki w Afryce i roli stowarzyszeń branżowych w RPA
3.2. Priorytety polityki turystycznej Ameryki Łacińskiej
3.3. Główne problemy turystyczne Azji
3.4. Polityka turystyczna Unii Europejskiej
3.4.1. Podstawy prawne
3.4.2. Organy Unii Europejskiej zajmujące się turystyką
3.4.3. Rozwój polityki turystycznej Unii Europejskiej
3.4.4. Finansowanie przedsięwzięć turystycznych w Unii Europejskiej.
Wsparcie przedsięwzięć turystycznych z funduszy strukturalnych w latach 2007−2013 w Polsce



4. Mikro- i makroekonomiczne efekty międzynarodowych stosunków gospodarczych w wybranych podsektorach światowej gospodarki turystycznej
4.1. Podsektor usług noclegowych
4.2. Podsektor usług gastronomicznych
4.3. Podsektor organizacji imprez turystycznych
4.4. Podsektor transportu lotniczego



CZĘŚĆ II. Międzynarodowe stosunki ekonomiczne w turystyce a globalizacja sektora turystycznego



5. Istota globalnych sektorów i światowej konkurencji. Uwarunkowania ewolucji sektorów w kierunku globalnym
5.1. Właściwości sektorów globalnych
5.2. Bariery rozwoju sektorów
5.3. Czynniki powodujące globalizację sektora



6. Korzyści skali w gospodarce turystycznej
6.1. Podsektor hoteli i restauracji
Studium przypadku: Globalny zasięg działalności grupy hotelowej Accor
Studium przypadku: Hyatt — marka nowoczesna
6.2. Podsektory dystrybucji turystycznej i transportu lotniczego



7. Zmiana i racjonalizacja kanałów dystrybucji towaru turystycznego
7.1. Trendy w zakresie dystrybucji artykułu turystycznego
7.2. Specyfika regionalnych systemów dystrybucji turystycznej
Studium przypadku: Działalność biura podróży Mark Warner
Studium przypadku: obniżanie kosztów dystrybucji na przykładzie easyJet



8. Zmiana kosztów czynników produkcji w turystyce
8.1. Podsektor usług noclegowych
8.2. Podsektor transportu lotniczego



9. Łagodzenie ograniczeń państwowych w gospodarce turystycznej i różnic społeczno-ekonomicznych
9.1. Liberalizacja w zakresie formalności granicznych
9.2. Działalność OECD i UNWTO — stanowczy element integracji ekonomicznej, w tym turystycznej



10. Postępowość w światowej gospodarce turystycznej stymulatorem globalizacji sektora
10.1. Istota i znaczenie innowacji w turystyce
Studium przypadku: Turystyka przygodowa w Szkocji i Nowej Zelandii
Studium przypadku: postępowość w hotelach na Balearach
10.2. Technologie informacyjne a konkurencja w światowej gospodarce
turystycznej



Zakończenie



Bibliografia

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320822366
  • Autor

    Barbara dąbrowska
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    178
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Międzynarodowy biznes turystyczny (sklep TaniaKsiazka.pl)
    39,90 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 39,90 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Międzynarodowy biznes turystyczny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki