Książka jest asygnowana dla wszelkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów, a także tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z obszerniejsza precyzją i wyobraźnią. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych stanowi podstawę zarządzania strategicznego, które jest powszechnie szanowaną filozofią nowoczesnego zarządzania. Kształtowanie przyszłości producenta wymaga bowiem myślenia strategicznego o pokaźnej orientacji rynkowej, w którym priorytet zyskują obecnie i przyszłe zapotrzebowania oraz ich zaspokajanie w sposób bardziej wydajny aniżeli robi to konkurencja. W budowie strategii powinna im pomóc niniejsza książka. Mieści ona, oprócz ogólnych wiadomości na temat marketingu strategicznego, detalową procedurę formułowania i wyboru strategii marketingowej, jej implementacji i auditingu i kontroli jej produktywnego wdrażania.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategiczne zarządzanie marketingiem, AZ#B4AD0048EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.