Tytuł Psychologia trudności arytmetycznych u dzieci Podtytuł Doniesienia z badań Autor Urszula Oszwa Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-936-0 Rok wydania 2008 Kraków Wydanie 1 ilość stron 200 Format pdf Spis treści Słowo wstępne 7 Część I. Społeczna perspektywa trudności arytmetycznych 15 Rozdział 1. Modele diagnozy zaburzeń arytmetycznych (Urszula Oszwa) 15 Rozdział 2. Trudności w uczeniu się matematyki u dzieci w ocenie nauczycieli (Beata Zarucka) 35 Część II. Charakterystyka objawowa trudności arytmetycznych 61 Rozdział 3. Posługiwanie się ilośćmi poprzez dzieci z trudnościami w matematyce (Agnieszka Gołkiewicz-Kawa, Urszula Oszwa) 61 Rozdział 4. Rozwiązywanie zadań tekstowych przez dzieci z dyskalkulią (Monika Kurant) 81 Rozdział 5. Przejawy trudności w uczeniu się matematyki u dzieci z dysleksją (Katarzyna Miazga, Urszula Oszwa) 111 Część III. Funkcjonowanie psychospołeczne osób z trudnościami arytmetycznymi 133 Rozdział 6. Poziom lęku młodzieży z trudnościami w uczeniu się matematyki (Urszula Oszwa, Anna Borula-Gawlik) 133 Rozdział 7. Obraz kliniczny dyskalkulii rozwojowej. Studium przypadku (Bożena Kołcun) 155 Refleksje końcowe (Urszula Oszwa) 191
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Psychologia trudności arytmetycznych u dzieci. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.