Zdjęcia produktu


Podstawy marketingu (PWE)

(2013 / 317 / PWE / 9788320821338)
E-booki PWE
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

41,84 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 41,84 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Podstawy marketingu

Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 317 Format pdf Spis treści Od Autorów (Anna Czubała)



1. Istota i znaczenie marketingu (Roman Niestrój)
1.1. Podmioty rynku
1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw i geneza marketingu
1.2.1. Orientacja produkcyjna
1.2.2. Orientacja sprzedażowa (dystrybucyjna)
1.2.3. Orientacja na klienta (marketingowa)
1.2.4. Strategiczna orientacja marketingu
1.3. Pojęcie marketingu
1.3.1. Ujęcie konwencjonalne
1.3.2. Ujęcie wielkie
1.3.3. Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe)
1.4. Ogólne zasady marketingu
1.5. Sektorowe uwarunkowania marketingu
1.5.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych
1.5.2. Marketing dóbr produkcyjnych (przemysłowych)
1.5.3. Marketing usług
1.6. Jednostkowe i społeczne znaczenie marketingu
1.6.1. Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy
1.6.2. Marketing a konsument
1.6.3. Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej
1.7. Kierunki rozwoju marketingu
1.7.1. Rozwój celów marketingowych
1.7.2. Technologiczne źródła rozwoju marketingu
Bibliografia
Pytania kontrolne



2. Zachowania rynkowe nabywców (Jan W. Wiktor)
2.1. Znaczenie wiedzy o zachowaniach rynkowych nabywcy dla marketingu przedsiębiorstwa
2.2. Cykl nowoczesnania nabywcy indywidualnego na rynku
2.3. Uwarunkowania zachowań rynkowych nabywcy indywidualnego
2.3.1. Uwarunkowania wewnętrzne
2.3.2. Uwarunkowania zewnętrzne
2.4. Specyfika zachowań rynkowych nabywców instytucjonalnych
Bibliografia
Pytania kontrolne



3. Segmentacja rynku (Marek Rawski)
3.1. Pojęcie i znaczenie segmentacji rynku
3.2. Procedura segmentacji rynku
3.2.1. Uwarunkowania cyklu segmentacji rynku
3.2.2. Identyfikacja kryteriów segmentacji rynku
3.2.3. Przeprowadzenie segmentacji rynku
3.2.4. Określenie profilu każdego segmentu rynku
3.2.5. Ocena ładności poszczególnych segmentów rynku
3.2.6. Dobór rynku docelowego
Bibliografia
Pytania kontrolne



4. Artykuł (Tomasz Smoleń)
4.1. Koncepcja produktu w ujęciu marketingowym
4.2. Projektowanie nowych produktów w ofercie producenta
4.3. Cykl życia artykułu
4.4. Proces akceptacji nowych (pionierskich) produktów poprzez konsumentów
4.5. Firma artykułu
4.6. Pozycjonowanie produktów i marek
4.7. Opakowanie artykułu
4.8. Polityka asortymentowa — dobór produktów do oferty marki
4.9. Analiza pozycji rynkowej produktów firmy — macierz BCG (Boston Consulting Group)
Bibliografia
Pytania kontrolne



5. Wartość (Anna Czubała)
5.1. Wartość jako instrument marketingu
5.2. Cele polityki cen
5.3. Metody ustalania wyjściowych cen zbytu
5.3.1. Metody i techniki oparte na kosztach
5.3.2. Metody kształtowania cen na podstawie popytu
5.3.3. Ustalanie cen na podstawie cen konkurentów
5.4. Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji
5.5. Strategie cen
5.5.1. Strategie cen nowych produktów
5.5.2. Strategie elastycznego regulowania cen wyjściowych do warunków rynkowych
5.5.3. Strategie kształtowania cen dla asortymentu oferowanych produktów
Bibliografia
Pytania kontrolne



6. Dystrybucja (Anna Czubała)
6.1. Istota i znaczenie dystrybucji w marketingu
6.2. Pojęcie i elementy systemu dystrybucji przedsiębiorstwa
6.3. Kanały dystrybucji
6.3.1. Istota kanałów dystrybucji
6.3.2. Klasyfikacja i charakterystyka wybranych kanałów dystrybucji
6.4. Logistyka dystrybucji
6.4.1. Istota logistyki dystrybucji
6.4.2. Tendencje rozwojowe logistyki dystrybucji
6.5. Czynniki wpływające na strukturę systemu dystrybucji
6.6. Współpraca i konflikty w kanałach dystrybucji
6.6.1. Formy współdziałania uczestników kanałów dystrybucji
6.6.2. Źródła i warianty konfliktów w kanale dystrybucji
6.7. Kryteria i metody oceny wydajności i efektywności systemów dystrybucji
6.7.1. Skuteczność systemów dystrybucji
6.7.2. Efektywność systemów dystrybucji
Bibliografia
Pytania kontrolne



7. Komunikacja marketingowa (Jan W. Wiktor)
7.1. Istota i funkcje komunikacji marketingowej
7 7.1. Istota komunikacji marketingowej
7.7.2. Funkcje komunikacji marketingowej
7.2. Zintegrowany system komunikacji marketingowej (promotion-mix)
7.3. Promocja osobista
7.4. Reklama
7.4.1. Istota i funkcje reklamy
7.4.2. Warianty reklamy
7.4.3. Zasady konstrukcji przekazu reklamowego
7.5. Promocja dodatkowa
7.5.1. Funkcje promocji dopełniającej
7.5.2. Typy i instrumenty promocji dodatkowej
7.6. Public relations
7.6.1. Istota i funkcje public relations
7.6.2. Grupy odniesienia i instrumenty public relations
7.7. Formy i narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie
7.7.1. Cechy promocji on-line
7.7.2. Instrumenty komunikacji on-line
7.8. Zarządzanie komunikacją marketingową; kształtowanie kampanii promocyjnych
7.8.1. Formułowanie celów komunikacji marketingowej
7.8.2. Ustalenie docelowych adresatów działań promocyjnych
7.8.3. Ustalenie budżetu promocyjnego
7.8.4. Decyzje dotyczące alokacji budżetu promocyjnego i składników promotion-mix
7.8.5. Ocena efektów komunikacji marketingowej
Bibliografia
Pytania kontrolne



8. Informacyjne podstawy decyzji marketingowych (Marek Rawski)
8.1. Pojęcie i typy informacji marketingowej
8.2. Zapotrzebowania informacyjne marketingu
8.3. System danych marketingowej
8.4. Źródła informacji marketingowej
8.5. Techniczne aspekty funkcjonowania systemu danych marketingowej
Bibliografia
Pytania kontrolne



9. Zarządzanie marketingiem (Roman Niestrój)
9.1. Proces zarządzania marketingiem
9.2. Pole rynkowej aktywności przedsiębiorstwa
9.3. Analiza i ocena sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa
9.3.1. Analiza SWOT
9.3.2. Analiza sytuacji ze względu na proces życia produktów.
9.3.3. Analiza portfelowa
9.4. Planowanie marketingowe
9.4.1. Misja i wizerunek przedsiębiorstwa
9.4.2. Rynkowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa
9.4.3. Strategia marketingowa jednostki biznesu
9.4.4. Plan marketingowy
9.5. Realizacja planów marketingowych
9.6. Organizacja marketingu
9.7. Kontrola marketingu
Bibliografia
Pytania kontrolne

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320821338
  • Wydawnictwo

    Pwe
  • Ilość stron

    317
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Podstawy marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,84 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 41,84 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Podstawy marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Pwe E-logistyka

    Zobacz w sklepie Pwe E-logistyka
    PWE
    Tytuł E-logistyka Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2123-9 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 258 Format pdf Spis treści...
    38,42 zł
  • Pwe Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe afryki

    Zobacz w sklepie Pwe Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe afryki
    PWE
    Tytuł Potencjał gospodarczy i możliwości rozwojowe Afryki Podtytuł Polska perspektywa Autorzy Tomasz Rynarzewski, Katarzyna Anna Nawrot, Kamil...
    38,00 zł
  • Pwe Polityka turystyczna

    Zobacz w sklepie Pwe Polityka turystyczna
    PWE
    Tytuł Polityka turystyczna Podtytuł Powstanie - rozwój - główne obszary Autorzy Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz Język...
    39,90 zł
  • Pwe Strategie marketingowe

    Zobacz w sklepie Pwe Strategie marketingowe
    PWE
    Tytuł Strategie marketingowe Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2140-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 279 Format...
    38,42 zł
  • WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA, AZ#4FF8FE68EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA, AZ#4FF8FE68EB/DL-ebwm/pdf
    PWE
    Tytuł WSPÓŁCZESNA POLITYKA TRANSPORTOWA Autor Włodzimierz Rydzkowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2505-3 Rok wydania 2022 Warszawa...
    52,16 zł
  • Międzynarodowe stosunki gospodarcze

    Zobacz w sklepie Międzynarodowe stosunki gospodarcze
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka...
    52,16 zł
  • Handel zagraniczny. studia przypadków Pwe

    Zobacz w sklepie Handel zagraniczny. studia przypadków Pwe
    PWE
    Tytuł Handel zagraniczny. Studia przypadków Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2267-0 Rok wydania 2016 Warszawa Wydanie 1 liczba stron...
    46,17 zł
  • Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym

    Zobacz w sklepie Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
    PWE
    Tytuł Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym Podtytuł O modelu QualHE Autor Piotr Grudowski Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2504-6...
    56,91 zł
  • Centra offshore na globalnych rynkach finansowych, AZ#3AA514A1EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Centra offshore na globalnych rynkach finansowych, AZ#3AA514A1EB/DL-ebwm/pdf
    PWE
    Tytuł Centra offshore na globalnych rynkach finansowych Autor Jacek Karwowski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2515-2 Rok wydania 2022 Warszawa...
    62,04 zł
  • Pwe Wprowadzenie do nauk o polityce publicznej

    Zobacz w sklepie Pwe Wprowadzenie do nauk o polityce publicznej
    PWE
    Tytuł Wprowadzenie do nauk o polityce publicznej Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2257-1 seria Zarządzanie Publiczne Rok wydania...
    51,21 zł
  • Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się Pwe

    Zobacz w sklepie Niestabilność równowagi zewnętrznej krajów rozwijających się Pwe
    PWE
    W książce pokazano makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania stabilności równowagi bilansu płatniczego grupy wybranych krajów rozwijających...
    48,64 zł
  • Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich, AZ#7A4C50A3EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich, AZ#7A4C50A3EB/DL-ebwm/pdf
    PWE
    Tytuł Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich Autorzy Cezary Orłowski, Jerzy Lipski, Andrzej Loska Język polski Wydawnictwo...
    38,42 zł

Inne w kategorii E-booki