Tytuł Edukacja niedużego dziecka, t.3. Nowe konteksty, poglądy i doświadczenia Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7850-266-1 Rok wydania 2010 Kraków Wydanie 1 liczba stron 276 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 nowe KONTEKSTY EDUKACJI niewiele znacząceGO DZIECKA 13 IWONA SAMBORSKA Przemiana dzieciństwa jako wyznacznik przemian edukacyjnych 15 IWONA CZAJA-CHUDYBA Nieobecna praktyka – o wykorzystaniu strategii rozwijających krytyczną refleksję w edukacji wczesnoszkolnej 29 SONIA CZUDEK-ŚLĘCZKA, ARKADIUSZ WĄSIŃSKI Opieka wnuków nad dziadkami w przestrzeni wspólnoty rodzinnej 42 TATIANA KŁOSIŃSKA Problemy wczesnej edukacji medialnej 68 MAŁGORZATA ZALEWSKA-BUJAK Wychowanie dla bezpieczeństwa we współczesnym społeczeństwie. Wybrane dylematy i zagrożenia 79 KATARZYNA WOJCIECHOWSKA Bezpieczeństwo w życiu przedszkolaka – komunikat z badań 91 BEATA KOZIEŁ Zjawisko krzywdzenia dzieci – próba analizy wybranych raportów 104 DOŚWIADCZENIA EDUKACJI PRZED- I WCZESNOSZKOLNEJ W CZECHACH I NA SŁOWACJI 115 RADMILA BURKOVIČOVÁ Current nature of children's education in Czech pre-school institutions 117 ALEXANDRA TOMÁŠOVÁ Školní vzdělávací program a plán autoevaluace mateřské školy 130 ALENA DOUŠKOVÁ Potreby detí a špecifické mikroprostredie materskej školy v Slovensko 139 SOŇA KARIKOVÁ Školská spôsobilost' – podmienka pre zvládnutie roly školáka 151 POGLĄDY I DOŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE EDUKACJI niewielkiCH DZIECI W POLSCE 165 ANNA BUŁA Wspieranie samodzielności myślowej uczniów klas początkowych w praktyce szkolnej 167 RENATA RECLIK Wspieranie aktywności matematycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym 179 MONIKA WIŚNIEWSKA-KIN Myślenie metaforyczne dzieci w wieku wczesnoszkolnym – niewykorzystane i zaniedbane możliwości, zanikająca szansa 189 JOLANTA BONAR Zadania edukacyjne jako czynnik wspierający rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym 197 BOŻENA GRZESZKIEWICZ Rozwój emocjonalno-społeczny dzieci w wieku przedszkolnym 209 ALEKSANDRA SKOWROŃSKA Potrzeba kształtowania kompetencji społeczno-emocjonalnych niewielkiego dziecka 222 BARBARA CHOJNACKA-SYNASZKO Dzieci w młodszym wieku szkolnym wobec oferty zagospodarowania czasu wolnego w placówkach świetlicowych 239 JACEK STELMACH Zachowania ryzykowne niedużych dzieci jako przejaw socjopatologii rodziny na pograniczu polsko-czeskim 252 Informacja o autorach 275
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Edukacja małego dziecka, t.3. nowe konteksty, poglądy i doświadczenia. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.