Jeffrey J. Fox to bez wątpienia supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management" najkorzystniejszym specom od marketingu, i amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego poprzez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej szanowanych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes ochoczo jest zapraszany jako mówca poprzez pokaźne organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
„Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, olśnić klientów, powiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tę książkę!".
Steve Willensky,
wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
„Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę".
John Quelch,
profesor w Harvard Business School
„Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewiele znacząca inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza producent zarobiła 100 tys. Dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!".
Ayn LaPlant,
CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
„Cały Fox w swej najkorzystniejszej żartobliwej formie - w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing".
Lee Flaherty,
CEO w Flair Communication
„Talent Jeffa Foxa polega na tym, iż siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę towaru czy usługi".
Stephen T. Merkel,
prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation
„Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne,zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!".
Dan Chasins,
dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
„Tak się składa, iż najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam za każdym razem na wysokości 10 tys. Metrów - jest wspaniałą lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa".
Greg Gyllstrom,
prezes Aftermarket na Północną Amerykę
i Azję w Visteon Corporation
„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i sprawne".
Joseph C. Day,
prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak zostać mistrzem marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.