Przelicz to na pieniądze przedstawia firmom, jak wydajnie komunikować wartość ekonomiczną wytwarzaną przez ich produkty i usługi. Codziennie korzystne producenta ponoszą uszczerbek na tym,stwarzając dla swych klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości, którą ich klienci dostają w produktach ich własnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza się do najmocniej prymitywnego czynnika - ceny. Rozwiązaniem jest takie podejście do sprzedaży i marketingu, które wykracza poza zachwalanie własnego towaru, a polega na obliczeniu pieniężnego zysku, jaki klient uzyskuje w zamian za zapłaconą cenę. Książka szczegółowo prezentuje, jak to zrobić.
prawidłowe producenta odnoszą sukcesy dzięki odkrywaniu sposobu, w jaki ich kupujący zarabiają, i takim wykorzystaniu własnych zasobów,kupujący mogli zarabiać jeszcze więcej. Przeliczanie na pieniądze jest kluczową dyscypliną zezwalającą każdej firmie wspiąć się na wyżyny sukcesu handlowego. Fox i Gregory stworzyli szczegółowy przewodnik, który czyni przeliczanie na pieniądze fundamentem strategii biznesowej. To konkretna wiedza, dlatego ta książka nie jest dedykowana dla tych „specjalistów” od marketingu, których jedyną umiejętnością jest mydlenie oczu własnemu pracodawcy. To książka dla tych, którzy są gotowi zakasać rękawy, żeby naprawdę czegoś dokonać dla swojej producenta.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Przelicz to na pieniądze (E-book). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.