Zdjęcia produktu


Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych (Impuls)

(2012 / 241 / Impuls / Beata Jachimczak / 9788375878929)
E-booki Impuls
Dostepność na dzień 09.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

36,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 36,10 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów...

Tytuł Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania jednostkowego dzieci przewlekle chorych Podtytuł Z badań uczniów klas 3 szkół podstawowych Autor Beata Jachimczak Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-892-9 Rok wydania 2011 Kraków Wydanie 1 ilość stron 250 Format pdf Spis treści Wstęp.......... 9
Przewlekła choroba jako czynnik determinujący funkcjonowanie
dziecka w bliższym i dalszym środowisku.............. 13
Paradygmaty konstruowania modeli choroby przewlekłej........... 16
Integracyjny model choroby Ivana B. Plessa i Philipa Pinkertona........ 17
Model choroby jako kryzysu życiowego – Rudolf H. Moos
i Vivien D. Tsu.......... 19
Model choroby przewlekłej jako ryzyka i plastyczności........... 21
Transakcyjny model stresu i radzenia sobie z nim............. 22
Pojęcie choroby przewlekłej. Skala zjawiska wśród dzieci.......... 23
Choroby przewlekłe wieku dziecięcego............ 28
Charakterystyka wybranych (będących zwykle podstawą orzeczenia
o potrzebie nauczania jednostkowego) chorób przewlekłych
wśród dzieci............. 30
Charakterystyka dziecka przewlekle chorego......... 36
Psychologiczne następstwa choroby.......... 43
Znaczenie rodziny w rozwoju dziecka.......... 47
Model strukturalny Salvadora Minuchina............. 49
Model kołowy Davida H. Olsona.......... 52
Model systemowy Williama R. Beaversa......... 53
Model McMastera........ 54
Model Murraya Bowena............ 55
Funkcjonowanie rodziny w kontekście teorii przywiązania............. 57
Środowisko rodzinne dziecka chorego.............. 59
Rozwój społeczny dziecka przewlekle chorego............ 65
Zachowania przystosowawcze w sytuacji przewlekłej choroby............. 66
Środowisko rodzinne i pozarodzinne a rozwój społeczny dziecka......... 70
Środowisko szkolne i rówieśnicze a rozwój społeczny dziecka.............. 73
Kształcenie dzieci w klasach I–III szkół podstawowych......... 79
Organizacja edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej.... 81
Czynniki warunkujące produktywność kształcenia.............. 87
Charakterystyka dziecka w młodszym wieku szkolnym......... 90
Kształcenie uczniów przewlekle chorych.............. 97
Kształcenie w szkole ogólnodostępnej (w tym w integracyjnej)..... 103
Kształcenie w szkole szpitalnej........... 108
Nauczanie indywidualne........... 110
Przepisy prawne i organizacyjne dotyczące nauczania jednostkowego........... 110
Kwalifikacja dzieci do nauczania jednostkowego.......... 113
Organizacja cyklu dydaktyczno-wychowawczego w nauczaniu jednostkowym........ 115
Założenia badań własnych.......... 123
Cel, problematyka badawcza i hipotezy badawcze.............. 124
Cel badań.............. 124
Pytania i hipotezy badawcze............. 125
Metody badawcze.......... 128
Metoda sondażu diagnostycznego............ 129
Teren i organizacja badań.............. 137
Charakterystyka badanych grup........ 139
Płeć a zachowanie przypasowawcze i osiągnięcia szkolne badanych dzieci......... 146
Zasady opracowania wyników badań............ 149
Poziom kompetencji szkolnych i zachowania przystosowawczego
dzieci nauczanych indywidualnie......... 151
Podstawowe charakterystyki statystyczne badanych zmiennych.... 151
Efekty trzyletniego nauczania indywidualnego w zakresie
edukacji polonistycznej.............. 155
Efekty trzyletniego nauczania jednostkowego w zakresie
edukacji matematycznej............. 159
Poziom niezależnego funkcjonowania społecznego dzieci
nauczanych indywidualnie i w klasie szkolnej............ 164
Poziom zaburzeń zachowania dzieci nauczanych
indywidualnie i w klasie szkolnej.............. 175
Poziom zachowania dostosowawczego a kompetencje
z zakresu edukacji polonistycznej dzieci nauczanych
indywidualnie............ 191
Poziom zachowania przypasowawczego
a kompetencje z zakresu edukacji matematycznej
dzieci nauczanych indywidualnie........ 216
Wnioski i podsumowanie.............. 237
Bibliografia........ 241
Netografia.......... 249

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Impuls
  • ISBN

    9788375878929
  • Autor

    Beata jachimczak
  • Wydawnictwo

    Impuls
  • Ilość stron

    241
  • Rok wydania

    2012
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    36,10 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 36,10 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki