Zdjęcia produktu


Kultura mediów, ciało i tożsamość, AZ#F7741682EB/DL-ebwm/pdf (Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska)

(2011 / 343 / Impuls / Sylwia Jaskulska, Witold Jakubowski / 9788375878943)
E-booki Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

49,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 49,75 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kultura mediów, ciało i tożsamość, AZ#F7741682EB/DL-ebwm/pdf

Książka, którą oddajemy do dłoni Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – atrakcyjne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić artykuły autorów z całej Polski, z wielu ośrodków akademickich. Łączy ich zainteresowanie rolą kultury współczesnej w kształtowaniu tożsamości. Mamy nadzieję, iż Czytelnik podczas lektury będzie książkę tę współtworzył, wraz z autorami czytając kody, mnożąc znaczenia niedokończonych, kontrowersyjnych, głośnych, a także zapomnianych, niedocenianych tekstów i edukacyjnych kontekstów kultury współczesnej. Witold Jakubowski Sylwia Jaskulska
Tytuł Kultura mediów, ciało i tożsamość Podtytuł Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne Autorzy Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN 978-83-7587-894-3 Rok wydania 2011 Kraków Wydanie 1 liczba stron 362 Format pdf Spis treści Wstęp (Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska)

Część pierwsza
Kultura mediów i tożsamość



Witold Jakubowski

Media, tożsamość i edukacja



Sylwia Jaskulska

Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania



Marta Wrońska

Kultura medialna jako komponent konstruowania własnej tożsamości

i stylu życia adolescentów w „płynnej innowacyjności"



Tomasz Przybyła

Gadżet czy narzędzie intelektualne? (O telefonie komórkowym

w rękach adolescenta)



Anna Brzezińska

pomiędzy brakiem zrozumienia a nienawiścią, czyli odkrywanie

tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych –

Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Peirce



Eva Zamojska

Szkoła w filmie. Czy tylko fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej

w filmie Klasa (Entre les murs)



Dawid Kaiser

Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii



Tomasz Żaglewski

Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich

we współczesnej kulturze modnej na przykładzie przemysłu filmowego



Anna Lusińska

Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem

reklamy społecznej w kulturze modnej



Magdalena Grabowska

Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie

religia?



Agnieszka Iwanicka

Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google



Natalia Walter

Internetowa kultura pomagania



Mateusz Melosik

Tożsamość punk – rzeczywista czy upozorowana?



Michał Klichowski

Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Witold Jakubowski, Sylwia Jaskulska
  • ISBN

    9788375878943
  • Autor

    Sylwia jaskulska, witold jakubowski
  • Wydawnictwo

    Impuls
  • Ilość stron

    343
  • Rok wydania

    2011
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kultura mediów, ciało i tożsamość (sklep TaniaKsiazka.pl)
    49,75 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 49,75 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kultura mediów, ciało i tożsamość, AZ#F7741682EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki