Zdjęcia produktu


Style kierowania w małej firmie (E-bookowo)

(2008 / 103 / E-bookowo / Ilona Dukaj / 9788361184164)
E-booki E-bookowo
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

7,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 7,16 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Style kierowania w małej firmie

Jest to związane z prywatyzacją i rozwojem gospodarki rynkowej. Coraz pokaźniejszym wyzwaniem dla przedsiębiorców staje się sprawne kierowanie zasobami ludzkimi na drodze do realizacji strategii marki. Jest to na dodatek związane z przygotowaniem merytorycznym menedżerów do zarządzania. Istnieje sporo stylów kierowania firmą. Każdy z nich ma swoje specyficzne parametry. Wybór jednego z nich zależy nie tylko od charakteru kierownika, ale także od specyfiki marki. Stanowczym celem niniejszej pracy jest to, czy i w jaki sposób styl kierowania wpływa na funkcjonowanie danej organizacji. Jako przykład posłuży firma, gdzie przeprowadzono badania. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym przedstawiono specyficzne właściwości niewielkiej marki na podstawie przystępnej literatury przedmiotu. W rozdziale tym omówiono cele, jakie może przyjąć nieduża producent, warunki jej funkcjonowania na rynku wraz z szansami i zagrożeniami, jakie przed nią stoją. Zaprezentowano tu także słabości tej formy organizacji i specyfikę kierowania śladowym i średnim przedsiębiorstwem. Drugi rozdział jest poświęcony rozmaitym stylom kierowania przedsiębiorstwem: wychodząc od ich przeglądu i charakterystyki poprzez czynniki wpływające na wybór określonego stylu kierowania, kończąc na ocenie kształtowania się zachowań pracowników pod wpływem różnorodnych stylów kierowania. Ostatni rozdział skupia się na charakterystyce marki będącej przedmiotem obserwacji. Na podstawie przeprowadzonych badań wśród pracowników i kadry kierowniczej dokonano opisu stylu kierowania wykorzystywanego w firmie i jego wpływu na zachowanie się pracowników. Dzięki czemu można było określić, czy przyjęty fason kierowania spełnia swoje funkcje, czy także należy go poddać korekcie.
Tytuł Style kierowania w minimalnej firmie Autor Ilona Dukaj Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo e-bookowo ISBN 978-83-61184-16-4 Rok wydania 2008 liczba stron 103 Format pdf Spis treści WSTĘP

ROZDZIAŁ I

Specyfika minimalnej producenta
1.1 niewielka producent w ujęciu kryteriów klasyfikacyjnych
1.2 Cele śladowej producenta
1.3 Warunki funkcjonowania znikomej marki - szanse i zagrożenia
1.4 Słabości minimalnej producenta
1.5 Specyfika kierowania małą firmą

ROZDZIAŁ II

styl kierowania w ujęciu modelowym
2.1 Pojęcie stylu kierowania
2.2 Przegląd i charakterystyka stylów kierowania
2.3 Czynniki wpływające na dobór określonego stylu kierowania
2.4 Ocena kształtowania się zachowań pracowników pod wpływem różnych stylów kierowania

ROZDZIAŁ III

Badanie wpływu stylu kierowania na zachowanie pracowników
3.1 Charakterystyka stylu kierowania wykorzystywanego w firmie
3.2 Wpływ stylu kierowania na zachowanie się pracowników producenta

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA

ANKIETA SKIEROWANA DO KIEROWNIKÓW
ANKIETA DLA PRACOWNIKÓW

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    E-bookowo
  • ISBN

    9788361184164
  • Autor

    Ilona dukaj
  • Wydawnictwo

    E-bookowo
  • Ilość stron

    103
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Style kierowania w małej firmie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    7,16 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 7,16 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Style kierowania w małej firmie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki