Jakie wartości etyczne powinny być elementem strategii progresywnych, odpowiedzialnych społecznie przedsiębiorców$593 Czy w obecnej dobie jest miejsce na etykę w biznesie$594 W książce została poruszona problematyka progresywności, a także zarządzania talentami w firmach rodzinnych.
Autor podjął zagadnienie przemysłu - jako gałęzi inteligentnego rozwoju - i kwestię jego wpływu na wartości na poziomie producenta rodzinnej. Publikacja zainteresuje menedżerów firm rodzinnych. Jan Klimek - profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, jest nauczycielem akademickim w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie.
Umiejętności organizatorskie i zarządcze wykazuje od lat, pełniąc funkcję dyrektora Instytutu Przedsiębiorstwa, kierownika Zakładu Przedsiębiorstwa Rodzinnego oraz wiceprezesa Związku Rzemiosła Polskiego, prezesa Izby Rzemieślniczej, a także małej i średniej Przedsiębiorczości w Katowicach.
Pełni także funkcje w organizacjach przedstawicielskich - jest członkiem Prezydium Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, a także Rady Dialogu Społecznego.
Aktywny doradca zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Współtworzył i kierował polsko-szwajcarskim projektem wspierania przedsiębiorczości w Polsce. Organizator i uczestnik spotkań naukowych poświęconych niewiele znaczącej i średniej przedsiębiorczości.
Laureat wielu nagród za aktywność na rzecz rozwoju przedsiębiorczości. Interesuje się funkcjonowaniem i nowoczesnymi metodami zarządzania w organizacjach gospodarczych. Autor licznych publikacji z zakresu etyki, rozwoju przedsiębiorczości i doskonalenia zarządzania w sektorze MSP i społecznej odpowiedzialności biznesu.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Inteligentny rozwój firmy rodzinnej a współczesne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.