Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania decyzji marketingowych, technikach informacyjnych i zbiorach koniecznych danych w strategicznych i operacyjnych obszarach działalności przedsiębiorstw handlowych. Zasadniczym celem prowadzonych rozważań jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, jak marki prowadzące działalność handlową powinny organizować, a także wykorzystywać system informacyjny i technologie z nim związane, żeby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na praktyczne dane rynkowe i marketingowe, aby podejmować korzystne decyzje sprzyjające osiąganiu celów marketingowych, finansowych, ekonomicznych i pozaekonomicznych w warunkach stabilnego rozwoju.
W przedsiębiorstwach handlowych systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z obrotem towarowym, marketingiem i logistyką (systemy samoczynnej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych, CRM, automation marketing, edukacja potencjalnego klienta). Zastosowanie postępowej technologii informacyjnej (TI) w zarządzaniu marketingowym sprzyja wzmacnianiu konkurencyjności marki handlowej.
Książka uwzględnia zapotrzebowania zróżnicowanych segmentów czytelników. Stanowi wartościowe źródło wiedzy dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw handlowych, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, podejmowanie decyzji strategicznych, a także operacyjnych. Książka adresowana jest także do pracowników uczelni badających procesy informacyjne dokonujące się w sektorze handlu, a także do studentów uczelni ekonomicznych, zwłaszcza studiujących na kierunkach zarządzanie, handel i marketing oraz logistyka.
Tytuł Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych Autor Ireneusz P. Rutkowski Wydawnictwo PWE EAN 9788320824124 ISBN 9788320824124 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 320 Format 16.2x23.7x1.3 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.418 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach handlowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.