Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się stanowczo pożądana.
W monografii omówiono zagadnienia dotyczące konwencjonalnych influencerów i twórców cyfrowych oraz influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, pomiędzy innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów.
Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach, a także wskazuje produktywne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Na dodatek systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem, a także marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów koniecznych do opracowania strategii influencer marketingu.
Książka jest adresowana do każdego, kto chce kupić, ugruntować i pogłębić wiedzę i poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem. Tytuł Influencer Marketing Autor Anna Łaszkiewicz Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788383310879 ISBN 9788383310879 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 162 Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Influencer Marketing. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.