Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji demonstruje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo.
Zastanawia się dodatkowo nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria niedługiE WPROWADZENIE piórem cenionych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć.
W atrakcyjny sposób ukazuje najważniejsze zagadnienia XXI w. Od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki nadzwyczajne jednocześnie jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, efektowne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof.
Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk. Tytuł Branding niedługie Wprowadzenie 29 Autor Robert Jones Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788381428200 ISBN 9788381428200 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 156 Format 210x130x8 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Branding krótkie wprowadzenie 29. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.