Zdjęcia produktu


Branding krótkie wprowadzenie 29 (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2021 / 156 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Robert Jones / broszurowa / 9788381428200)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,61 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,61 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Branding krótkie wprowadzenie 29

Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe producenta są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji demonstruje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo.

Zastanawia się dodatkowo nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria niedługiE WPROWADZENIE piórem cenionych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć.

W atrakcyjny sposób ukazuje najważniejsze zagadnienia XXI w. Od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki nadzwyczajne jednocześnie jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, efektowne interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof.

Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk. Tytuł Branding niedługie Wprowadzenie 29 Autor Robert Jones Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788381428200 ISBN 9788381428200 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 156 Format 210x130x8 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Branding (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,61 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    31,92 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 25,61 zł do 31,92 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Branding krótkie wprowadzenie 29. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia