Komunikowanie się pełni widoczną rolę we wszelkich relacjach pomiędzy ludźmi, w przeróżnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania danych jest ważna równocześnie dla pełniących rolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dla osób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności w komunikowaniu się między ludźmi są istotne w świecie systemów informatycznych, jak i umiejętności technologiczne i doświadczenie w biznesie.
Książka ta napisana w jasny i dostępny sposób asygnowana jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej marki zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, Tony Warner, przedstawia modele komunikowania się i ich użycie w trakcie pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania mnóstwo tajników porozumiewania się pomiędzy partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (stanowczo na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności konieczne w procesie negocjacji i taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowały obie strony. Zainteresowani znajdą w dodatku cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu, w trakcie selekcji kandydatów do pracy, a także rozmowy oceniającej realizację zadań poprzez pracowników.
Tytuł Umiejętności w komunikowaniu się Autor Tony Warner Wydawnictwo ASTRUM EAN 9788372775801 ISBN 9788372775801 Kategoria Literatura, Zarządzanie ilość stron 338 Format 210x180x19 mm Rok wydania 1995 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Umiejętności w komunikowaniu się. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.