W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom sporym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najmocniej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca części marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.
Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najszczególniej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
W niniejszej książce odszukasz wskazówki, co robić, aby wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie marnując wizerunku, a także zaufania klientów i kontrahentów.! Tytuł Public relations w sytuacjach kryzysowych...
Autor Tymon Smektała Wydawnictwo ASTRUM EAN 9798372770379 ISBN 9798372770379 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 152 Format 15x20,5 cm Rok wydania 2005 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Public relations w sytuacjach kryzysowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.