Zdjęcia produktu


Marketing. sztuka konkurowania i współpracy (Poltext)

(Poltext / praca zbiorowa / 9788381754590)
Biznes, ekonomia Poltext
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

75,32 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 75,32 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing. sztuka konkurowania i współpracy

Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu, a także dydaktyków szkół wyższych średnich szkół ekonomicznych.

Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze używaniem marketingu w zróżnicowanych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, sprawnością i skutecznością marketingu. Posiada zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat używania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).

Każdy rozdział gromadzi syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej", moduł „Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik posiada mnóstwo tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w ciekawy sposób (student friendly). W przypisach czytelnik odszuka nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik dostaje innowacyjny, bogaty tematycznie i interesująco opracowany podręcznik marketingu.

Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Tytuł Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Poltext EAN 9788381754590 ISBN 9788381754590 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 522 Format 16.5x23.5x2.7 cm Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788381754590
  • Autor

    Praca zbiorowa
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy (sklep TaniaKsiazka.pl)
    75,32 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 75,32 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. sztuka konkurowania i współpracy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia