Podręcznik marketingu dedykowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu, a także dydaktyków szkół wyższych średnich szkół ekonomicznych.
Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze używaniem marketingu w zróżnicowanych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, sprawnością i skutecznością marketingu. Posiada zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat używania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).
Każdy rozdział gromadzi syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej", moduł „Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik posiada mnóstwo tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w ciekawy sposób (student friendly). W przypisach czytelnik odszuka nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.
Czytelnik dostaje innowacyjny, bogaty tematycznie i interesująco opracowany podręcznik marketingu.
Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk
Tytuł Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Autor Opracowanie zbiorowe Wydawnictwo Poltext EAN 9788381754590 ISBN 9788381754590 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 522 Format 16.5x23.5x2.7 cm Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. sztuka konkurowania i współpracy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.