Zdjęcia produktu


Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - miles young (Arkady)

(288 / Arkady / Miles Young, Michał Zagrodzki / 9788321350660)
Biznes, ekonomia Arkady
Dostepność na dzień 23.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

26,99 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 26,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - miles young

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najszczególniej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał solidne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy.

Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe kryteria, a zarazem stwarza świeże okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten szczególnie potrzebny podręcznik, w którym ukazuje elementarne prawdy, wydobyte kosztem dużych starań z „szumu" cyfrowego.

Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych i zilustrowane studiami przypadków najkorzystniejszych kampanii reklamowych, zawierają funkcjonalne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.

Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ producenta W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI pomiędzy MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY technologii TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ pokaźnyCH ZBIORÓW danych • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE Tytuł Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Autor Miles Young Tłumacz Michał Zagrodzki Wydawnictwo Arkady EAN 9788321350660 ISBN 9788321350660 liczba stron 288 Format 19x25x2.5 cm Rok wydania 2018 Oprawa Twarda Wydanie 1 Waga 1.005 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Arkady
  • ISBN

    9788321350660
  • Autor

    Miles young, michał zagrodzki
  • Wydawnictwo

    Arkady
  • Ilość stron

    288
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej (sklep Empik)
    26,99 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 26,99 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - miles young. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Historia ludzkiej chciwości - Opolski Krzysztof,Turowski Krzysztof, E17C-23000

    Zobacz w sklepie Historia ludzkiej chciwości - Opolski Krzysztof,Turowski Krzysztof, E17C-23000
    Arkady
    To dobra książka na niełatwe czasy. Znany ekonomista profesor Krzysztof Opolski i dziennikarz Krzysztof Turowski rozmawiają o jednej z ludzkich...
    28,58 zł
  • Po co nam praca?

    Zobacz w sklepie Po co nam praca?
    Arkady
    Książka ta – choć odpowiada na najszczególniej fundamentalne i znaczne dla człowieka pytania o sens i charakter pracy – jest w głównej mierze...
    30,99 zł
  • Marketing Mody. Strategia i

    Zobacz w sklepie Marketing Mody. Strategia i
    Arkady
    funkcjonalny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka...
    42,99 zł
  • Arkady Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - miles young

    Zobacz w sklepie Arkady Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - miles young
    Arkady
    David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najszczególniej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie...
    26,99 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł