użyteczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości producenta. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i demonstruje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową.
Omawia wszystkie narzędzia przystępne w arsenale postępowego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na dużo decyzji – strategicznych i dotyczących cyklu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju artykułu.
Marketing stanowi pomost między tym, co niematerialne w modzie, a mocną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.
Tytuł Marketing mody strategia i promocja Autor Harriet Posner Tłumacz Anna Cichowicz Wydawnictwo Arkady EAN 9788321350646 ISBN 9788321350646 Kategoria Poradniki\Moda i uroda liczba stron 240 Format 19x25.5x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.822 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing Mody. Strategia i. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.