Projektowanie usług oraz projektowanie wrażeń użytkownika nie dotyczy tylko oprogramowania. Narzędzia i techniki, jakie oferuje, można zastosować w ergonomicznym funkcjonowaniu właściwie każdej organizacji, której zależy na udoskonalonym działaniu na rzecz klientów, obywateli czy własnych pracowników.
Są bezcenne przy łączeniu silosów operacyjnych i doskonaleniu wewnętrznej współpracy w organizacji - dzięki wdrożeniu zasad projektowania usług można doprowadzić do tego, by ludzie współdziałali bardziej efektywnie i z większą radością.
Projektowanie usług doczekało się obszernych podstaw teoretycznych. By jednak adekwatnie z nich skorzystać, konieczne jest spojrzenie na tę dziedzinę z perspektywy rzeczywistego świata. Ta książka jest podręcznikiem dla praktyków.
mieści zbiór narzędzi, katalog metod, przewodnik usprawniający pracę, dużo przykładów i studiów przypadku. Znalazły się tutaj jeszcze jasne wskazówki dotyczące przeprowadzania cyklu projektowania usług.
Opisano, jak z łatwością doprowadzić środowiska biznesowe i specjalistów od projektowania do współpracy. Po ogólniejszym omówieniu cyklu ustanawiania i wykonywania inicjatyw w zakresie projektowania usług zaprezentowano także szczegóły facylitacji przedsięwzięcia i kształtowania jego otoczenia.
niemało spomiędzy uwzględnionych w tekście metod i narzędzi zostało już poprawnie opisanych. Tutaj natomiast, poza ich prezentacją, dodano szereg wskazówek i porad najkorzystniejszych ekspertów w dziedzinie projektowania usług.
W ten sposób umożliwiono powiązanie doświadczenia z działalnością operacyjną i sukcesem biznesowym, a także budowaniem kultury klientocentryzmu. Czemu służy projektowanie usług i co to właściwie jest Narzędzia do projektowania usług proces badawczy i planowanie ideacji Prototypowanie usług Zarządzanie procesem projektowania usług Wdrażanie projektowania usług w organizacji i tworzenie warunków dla innowacji Książka została napisana i zaprojektowana poprzez Marca Stickdorna, Adama Lawrence'a, Markusa Hormessa i Jakoba Schneidera.
Autorzy współpracują ze sobą od kilkunastu lat: realizują projekty, szkolą, doradzają i zakładają start-upy. W 2013 roku założyli szkołę kształcącą przyszłych projektantów usług. Lawrence i Hormess są znani na dodatek jako inicjatorzy akcji Global Service Jam.
Projektowanie usług: dość teorii, czas na działanie! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu., EB25-99791. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.