Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń w trakcie korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy artykułu bardzojsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń.
Okazuje się, iż problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za artykuł. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów przy pomocy ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia mocnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić wymogi klientów co do oferowanych produktów czy usług.
To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie genialnego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W użyteczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, żeby na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów.
Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co upraszcza zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Niemało miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie świeże narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów komponentów i łączących je zależności.
W książce: analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego przy pomocy technik mapowania diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej facylitacja w mapowaniu użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań użycie technik mapowania w projektach niekomercyjnych Mapowanie wrażeń.
Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi konsumenci? Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mapowanie wrażeń. kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. wydanie ii. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.