Zdjęcia produktu


Konsumpcja w czasach pandemii (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)

(Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska / 9788320825060)
Biznes, ekonomia Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,72 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,72 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Konsumpcja w czasach pandemii

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Posiada:

rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,

dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,

przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii i próbę określenia przyszłych trendów.

Tytuł Konsumpcja w czasach pandemii Autorzy Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne EAN 9788320825060 ISBN 9788320825060 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 170 Format 250x176 mm Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Konsumpcja w czasach pandemii (sklep TaniaKsiazka.pl)
    48,72 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 48,72 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Konsumpcja w czasach pandemii. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia