Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, iż e-marketing to ważny komponent działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym zastosowaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing, a także content marketing.
Ze względu na zakres tematyczny i praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest perfekcyjnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem albo stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych:
– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,
– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,
– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział posiada wyjaśnienia podstawowych pojęć i praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, żeby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Ponadto w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia i studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi,w dodatku uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych.
***
„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia i powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a na skutek czego przyspieszą wzrost Twojej marki"
– Michał Sadowski, założyciel Brand24
Tytuł E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 Wydawnictwo Poltext EAN 9788381753944 ISBN 9788381753944 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 488 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.