Zdjęcia produktu


E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 (Poltext)

(Poltext / Mazurek Grzegorz / 9788381753944)
Biznes, ekonomia Poltext
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

54,98 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 54,98 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, iż e-marketing to ważny komponent działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym zastosowaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing, a także content marketing.

Ze względu na zakres tematyczny i praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest perfekcyjnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem albo stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:

– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.

Każdy rozdział posiada wyjaśnienia podstawowych pojęć i praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, żeby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Ponadto w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia i studia przypadków z polskiego rynku.

Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi,w dodatku uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia i zajęcia na studiach podyplomowych.

***

„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia i powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a na skutek czego przyspieszą wzrost Twojej marki"

Michał Sadowski, założyciel Brand24

Tytuł E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022 Wydawnictwo Poltext EAN 9788381753944 ISBN 9788381753944 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 488 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788381753944
  • Autor

    Mazurek grzegorz
  • Wydawnictwo

    Poltext
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka (sklep TaniaKsiazka.pl)
    54,98 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 54,98 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla E-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia