Zdjęcia produktu


Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki (Aspra)

(2021 / 208 / ASPRA / Teresa Słaby, Daria Bazydło-Egier / broszurowa / 9788382091601)
Biznes, ekonomia Aspra
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

39,62 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 39,62 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki

innowacyjne technologie - symbole XXI wieku - zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby.

Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na postępowe formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa.

niespodzianym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom sprawności działań, specyficznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca atrybuty wspólne grup docelowych i równocześnie najróżniejsze indywidualnie.

Czynnikiem warunkującym sprawność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, potrzebne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe.

Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu sprężystego zarządzania produktami.

Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.

W warunkach izolacji społecznej, wywołującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały,,internetowe" formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce.

W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom z reguły, bo,,pandemicznym" e-konsumentom.

Podmioty rynkowe proponujące rozmaite formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił - przede wszystkim psychicznych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Aspra
  • ISBN

    9788382091601
  • Oprawa

    Broszurowa
  • Autor

    Teresa słaby, daria bazydło-egier
  • Wydawnictwo

    Aspra
  • Ilość stron

    208
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki (sklep TaniaKsiazka.pl)
    39,62 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki (sklep TaniaKsiazka.pl)
    45,00 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 39,62 zł do 45,00 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie produktami na rynki e-rozrywki. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Aspra Hybrydowy model funkcjonowania grup interesu w unii europejskiej

    Zobacz w sklepie Aspra Hybrydowy model funkcjonowania grup interesu w unii europejskiej
    Aspra
    "Autor podjął istotny problem badawczy o obszernym znaczeniu politycznym i gospodarczym, któ- rego waga jest w Polsce nadal słabo rozumiana pomimo...
    39,00 zł
  • Kryzys przychodzi nagle

    Zobacz w sklepie Kryzys przychodzi nagle
    ASPRA
    „Autorka poruszyła ciekawe i szczególnie aktualne tematy bezrobocia długotrwałego, wpływu makroszoków – takich jak brexit i pandemia COVID-19...
    37,05 zł
  • Aspra Rozwiązania instytucjonalne polskiego systemu

    Zobacz w sklepie Aspra Rozwiązania instytucjonalne polskiego systemu
    Aspra
    ,,Recenzowana praca spełnia w wysokim stopniu kryteria pracy naukowej i może być rekomendowana jako pomoc dla dydaktyków, teoretyków i praktyków...
    42,75 zł
  • Management of innovation processes.. Aspra

    Zobacz w sklepie Management of innovation processes.. Aspra
    ASPRA
    The monograph is devoted to topical issues of improving the mechanisms for managing sustainableinnovation development of enterprises in the emergence...
    45,00 zł
  • Marian małowist i krąg jego uczniów Aspra

    Zobacz w sklepie Marian małowist i krąg jego uczniów Aspra
    Aspra
    Autor podjął temat trudny, wielowątkowy i dotychczas nie opracowany w literaturze przedmiotu. Przedmiotem jego rozważań stały się postać i dorobek...
    46,55 zł
  • Dyskryminacja w zatrudnieniu

    Zobacz w sklepie Dyskryminacja w zatrudnieniu
    Aspra
    Zagadnienie dyskryminacji może być rozpatrywane na zróżnicowanych płaszczyznach, np. Prawnej, ekonomicznej, socjologicznej, psychologicznej,...
    42,75 zł
  • Gospodarka i społeczeństwo

    Zobacz w sklepie Gospodarka i społeczeństwo
    Aspra
    Monografia stanowi niebanalny głos w dyskusji nad zupełnie nowym zagadnieniem badawczo-poznawczym w dziejach ludzkości. Warto zaznaczyć, iż w...
    43,14 zł
  • Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów... Aspra

    Zobacz w sklepie Przedsiębiorstwa wobec współczesnych realiów... Aspra
    ASPRA
    Niniejsza monografia składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących wybrane teoretyczne i empiryczne aspekty z zakresu zarządzania, ekonomii i finansów....
    25,00 zł
  • Logistyka i administrowanie w mediach. zarządzanie big data Aspra

    Zobacz w sklepie Logistyka i administrowanie w mediach. zarządzanie big data Aspra
    Aspra
    Tom 39. Kolekcji "Media początku XXI wieku". Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu...
    33,25 zł
  • Modern managment Aspra

    Zobacz w sklepie Modern managment Aspra
    ASPRA
    Modern managment ASPRA
    45,00 zł
  • Aspra Przedsiębiorstwo w obliczu zmian społecznych, gosp

    Zobacz w sklepie Aspra Przedsiębiorstwo w obliczu zmian społecznych, gosp
    Aspra
    świeże koncepcje społeczno-ekonomiczne i paradygmaty zarządcze, które jeszcze do niedawna traktowano jako teoretyczną ciekawostkę, coraz prężniej...
    39,00 zł
  • Prężność organizacyjna - jako kluczowy zasób.. Aspra

    Zobacz w sklepie Prężność organizacyjna - jako kluczowy zasób.. Aspra
    Aspra
    ,,Tematyka książki jest ważna, aktualna i oryginalna. Prężność organizacyjna jest czynnikiem stanowczo istotnym dla produktywnego i produktywnego...
    45,00 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia