Zdjęcia produktu


Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (Poltext)

(2021 / 404 / MT Biznes / Sheridan Marcus / miękka / 9788382310559)
Biznes, ekonomia Poltext
Dostepność na dzień 01.06.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

39,05 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 39,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound...

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji

aktualnie konsumenci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności danych. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. Na skutek czego na sprzedaż istotnie pokaźniejszy wpływ ma to, co klient wyszuka o firmie i produkcie w sieci, aniżeli to, co usłyszy od sprzedawcy.

Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze odpowiadaj

Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować stosowne treści, aby wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (jednocześnie B2B, jak i B2C) wyszukują przeważnie, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.

Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak:

- zastosować nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym;

- tworzyć skuteczne treści na firmową stronę www, żeby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego;

- wykonać we własnym zakresie siedem rozmaitych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w internecie);

- wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny zespół do tworzenia doskonałych treści.

Co chce wiedzieć klient? to coś więcej aniżeli książka, to podsumowanie pięciu lat testów i weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, poręcznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, aby zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.

***

Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA książka! wyszukasz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę. Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta. Słyszałem to dużo razy, ale Marcus Sheridan pokazał solidnie jak to zrobić.

Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki „ABC marketingu B2B", prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow Consulting

Marcus Sheridan udowadnia, że istotą efektywnych działań marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania – choćby jeśli te są dla Ciebie „niewygodne". Co chce wiedzieć klient? to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.

Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu skuteczny.marketing

Marcus Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swych klientów. (…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy, odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu zadać adekwatne pytania. (…) Skoncentruj się na lękach, pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce wiedzieć klient? to przeważnie swoista filozofia biznesu. Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na otwartości, argumentacji i szczerości.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com

To także jedna z najbardziej przezroczystych książek o content marketingu, jakie czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu sobie z niełatwymi konkurentami i angażowaniu handlowców w cykl tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm ignoruje (a większość sporych agencji nie może pojąć). Jako spory amator pisanych z uważnością, mądrych i {pomocn|przydatn)ych lektur chciałem wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki.

Roger C. Parker

***

MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach branżowych, między innymi w „New York Timesie", dla którego Marcus pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego", czy w magazynie „Forbes", na łamach którego został uznany za jednego z 20 „najbardziej intrygujących mówców" w 2017 roku. Opowieść o tym, jak zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i uniwersyteckich case studies na całym świecie.

Tytuł Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców Autor Marcus Sheridan Tłumacz Monika Malcherek Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310559 ISBN 9788382310559 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Liczba stron 404 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788382310559
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Sheridan marcus
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    404
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (sklep Empik)
    39,05 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu
  • Co chce wiedzieć klient. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (sklep Bee.pl)
    40,05 zł Sklep Bee.pl
    Przejdź do sklepu
  • Co chce wiedzieć klient. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (sklep TaniaKsiazka.pl)
    40,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 3 promocyjnych ofert w cenach od 39,05 zł do 40,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    774,90 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    456,33 zł
  • Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner

    Zobacz w sklepie Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner
    designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni nowoczesne biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach świetnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/grafit

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1087 x 400 x 420 mm, szary/grafit
    wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    586,71 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 400 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 400 x 420 mm, wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    586,71 zł
  • Zarys Historii Myśli Ekonomicznej

    Zobacz w sklepie Zarys Historii Myśli Ekonomicznej
    Podręcznik w sposób dostępny i syntetyczny demonstruje podstawowe dane o dorobku głównych szkół i nurtów w ekonomii od jej narodzin aż po czasy...
    21,98 zł
  • Governance. Wybór tekstów klasycznych

    Zobacz w sklepie Governance. Wybór tekstów klasycznych
    Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
    37,01 zł
  • Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia

    Zobacz w sklepie Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia
    produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, wyekwipowane w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm, nośność...
    2,057,79 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 2128 x 800 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 2128 x 800 x 420 mm, wiśnia
    tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    1,284,12 zł