Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest przede wszystkim skutkiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na dużo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami są porozumienia i umowy, które stanowią rezultat przeprowadzonych procesów negocjacyjnych.
Dlatego nad wyraz ważne jest, by osoby odpowiadające za współpracę z najważniejszymi klientami, czyli key account managerowie (po strony sprzedażowej), a także kupcy (po stronie zakupowej) opanowały sztukę negocjacji i zdobyły kompetencje mistrzowskich negocjatorów, bo od tego zależy sukces ich firmy.
Z pomocą w przygotowaniu się do negocjacji i opanowaniu umiejętności niezbędnych na stanowiskach key account managera i kupca przychodzi książka dr. Krzysztofa Kałuckiego. Autor przeprowadził badania, które pozwoliły na opracowanie uniwersalnego modelu przygotowania się do negocjacji w działach zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami.
W książce przedstawił trzy możliwości zastosowania modelu uniwersalnego i do każdej z nich przypisał warunki wdrożenie. Książka daje wskazówki dotyczące zarządzania współpracą z najważniejszymi klientami, porządkuje zagadnienia związane z kompetencjami, jakie powinien posiadać współczesny zawodowy negocjator.
demonstruje strategie negocjacyjne i narzędzia, które ułatwią key account managerom i kupcom odnieść zawodowy sukces. Tytuł Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Autor Krzysztof Kałucki Wydawnictwo Poltext EAN 9788381752527 ISBN 9788381752527 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 384 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Key account management. przygotowanie do negocjacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.