Zdjęcia produktu


Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (MT Biznes)

(2021 / 232 / MT Biznes / Jonah Berger / miękka / 9788382310542)
Biznes, ekonomia MT Biznes
Dostepność na dzień 16.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

34,99 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 34,99 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które...

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem?

Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swych produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, żeby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, żeby ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, żeby podążano za ich wizją i strategią. Ta książka posiada wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.

Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, przedstawia, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swym zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad STEPPS, które sprawiają, iż pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć zasad viralowości mają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, powodowane są poprzez skojarzenia, same powodują emocje, są jawne, a także mają użyteczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść.

Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki rewolucyjnych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób ekskluzywna restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii i dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A na ogół odnajdziesz w tej książce potężne i efektywne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania video czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić.

***

Jeśli zależy ci na tym, żeby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji mały budżet, musisz przeczytać tę książkę. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, aby twój produkt zyskał szalone powodzenie.

Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie oraz Decyduj

Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, w trakcie gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a dzisiaj dzięki jego książce Efekt viralowy my dodatkowo ją znamy.

- Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku

[Berger] wyjaśnia, w jaki sposób tworzą się trendy i dlaczego pewne produkty, idee czy zachowania zyskują popularność (…) [Książka Efekt viralowy] jest bogato zilustrowana ciekawymi przykładami w stylu Malcolma Gladwella czy książki Freakonomia (…) zaskakujące przeniesienie nacisku z technologii i komunikacji elektronicznej na składnik bezpośredniej komunikacji międzyludzkiej.

„Kirkus Reviews"

Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w interesujący sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. Na skutek czego dostajemy przydatny i zajmujący elementarz, który przedstawia diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze popularnej.

„Publishers Weekly"

***

JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swym dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times", „The Wall Street Journal", „The Washington Post", „Harvard Business Review", „BusinessWeek", a także „Fast Company". Berger otrzymał dużo nagród równocześnie jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.", przyznawany w konkursie organizowanym poprzez Wharton School.

Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)

Tytuł Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają Autor Jonah Berger Tłumacz Monika Piotrowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310542 ISBN 9788382310542 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 232 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788382310542
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Jonah berger
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    232
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep Empik)
    34,99 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu
  • Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (sklep TaniaKsiazka.pl)
    40,41 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 34,99 zł do 40,41 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia