W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność efektywnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę.
W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i prezentuje pokaźny zakres bieżących zmian. Autor wyróżnia rolę kreatywności, lecz docenia również wkład nienaturalnej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym.
Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje użyteczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przezroczysty układ - czytelnik może błyskawicznie przejść do ciekawych go zagadnień i pominąć znane mu treści.
Nie jest także ona zamkniętą wykładnią wiedzy,namawia do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło danych dla praktyków i idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Reklama cyfrowa - andrew mcstay. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.