Ważne lekcje, które każdy lider może użyć, żeby wprowadzić innowacje w swojej firmie.
najkorzystniejsze marki na świecie wiedzą,obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, iż działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę poprzez mnóstwo kolejnych lat.
Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju artykułu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym podziwm guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji przez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą podziw w oczach klientów.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:
• określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
• utworzyć przepływ i zapewnić klarowność procesu rozwoju artykułu,
• wydajne i skuteczne zespoły,
• rozwijać głównych architektów cyklu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za towar i przedsiębiorstwo,
• akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
• rozwijać nową wartość produktów i usług.
Uczyń swoją organizację liderem w swej branży, gwarantując jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.
Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać poręcznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę nowoczesności.
JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking – szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute
To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju artykułu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, wytwarzając tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło danych na ten temat.
KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances
Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej bezprecedensowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata
rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo powiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu.
JOE HINRICHS, wiceprezes ds. Globalnych operacji, Ford Motor Company
***
JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i aktualnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym podziwm ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, poprzez ponad 30 lat był liderem rozwoju artykułu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. Technice w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej marki, napędzaną zmianami w procesie rozwoju artykułu.
JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. Em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem producenta doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean i innych specjalistów z zakresu upraszczania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.
Tytuł Projektowanie przyszłości. Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development Autorzy Jeffrey K. Liker, James M. Morgan Tłumacz Marcin Kowalczyk Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380877627 ISBN 9788380877627 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 500 Format 15.8x23.5x2.5 cm Rok wydania 2020 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.754 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Projektowanie przyszłości. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.