przejrzyj, CO ŁĄCZY firmy, KTÓRE ODNOTOWUJĄ doskonale WYNIKI DOWIEDZ SIĘ, JAK UMIEJĘTNIE PROWADZIĆ markę DO SUKCESU POZNAJ TRZY nieszablonowE REGUŁY: WYSOKA JAKOŚ WAŻNIEJSZA niż NISKA wartość PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY KOSZT NIE MA INNYCH REGUŁ \"U podstaw badań unikatowych firm leży naturalne zainteresowanie wielkością.
Niestety, takie badania nie za każdym razem prowadzą do ważnych wniosków. Wyjaśnienia przyczyn wzlotów i upadków firm osiągających najkorzystniejsze wyniki ograniczają się niejednokrotnie do ukazujenia zbioru nieprawdopodobnych i niemożliwych do powtórzenia zdarzeń.
Ich konsekwencją jest niedużo więcej atrakcyjna biografia firmy, które nie pozwala sformułować ważnych uogólnień. By wyjść poza miłą dla ucha opowieść, należy wyizolować wpływ potężnych działań danej marki na jej wyniki od innych widocznych czynników, takich jak struktura branży, tempo i charakter zmian technologicznych, nieprzewidywalność otoczenia regulacyjnego, zjawiska globalne itd.
czy nawet ślepy traf. Wszystkie one składają się na tzw. Szum systemowy. My zaś musimy dowiedzieć się, jak je przefiltrować, jeśli zależy nam na tym, by usłyszeć pośród nich sygnał (niekiedy bardzo słaby), wywołany przez te działania firm, które rzeczywiście wpływają na ich wyniki.
A zatem mając na uwadze wspomniany cel, nasze poszukiwania czynników napędzających doskonalsze, długoterminowe wyniki, zaczęliśmy od w pełni odmiennego założenia: iż to, co decyduje o błyskotliwym sukcesie, wcale nie jest oczywiste.\" Z Rozdziału I
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Trzy reguły. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.