Produkty powiązane
-
Marketing analytics Grigsby mike
Zobacz w sklepieGrigsby MikeAktualny i progresywny podręcznik, którego lektura przybliży temat sprawnego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej....88,99 zł
Zdjęcia produktu
Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.
Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat produktywnego używania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej. Książka pokazuje - potrzebne marketerom oraz analitykom - techniki i narzędzia używane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych.
przedstawia, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach - tworzenia list, segmentacji informacji, testowania sprawności kampanii, struktur cenowych, czy również prognozowania popytu. Publikacja powstała w głównej mierze z myślą o praktykach.
Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, i menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza.
Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania produktywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie adekwatnej ceny artykułu.
"Książka mieści bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do ulepszonego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych." Anna Andrusova, starsza analityk informacji, JCPenney "W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej trudny, ta książka proponuje zbiór narzędzi i konieczne do ich stosowania podstawy matematyczne." Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance "Na podstawie prostych i krystalicznych przykładów Grigsby demonstruje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji." Craig Armstrong, dyrektor ds.
strategicznych analiz biznesowych, Targetbase Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 88,99 zł.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing analytics. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.