Zdjęcia produktu


New media in the marketing communication of enterprises in the international market (Bartosik-Purgat Małgorzata)

(2019 / 350 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Małgorzata Bartosik-Purgat / miękka / 9788301206055)
Biznes, ekonomia Bartosik-Purgat Małgorzata
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

93,16 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 93,16 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu New media in the marketing communication of enterprises...

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing.

The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets.

The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets.

The results of the research identify solutions that are used aby enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication. Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities.

It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Bartosik-Purgat Małgorzata
  • ISBN

    9788301206055
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Małgorzata bartosik-purgat
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    350
  • Rok wydania

    2019
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • New media in the marketing communication of enterprises in the international market (sklep TaniaKsiazka.pl)
    93,16 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 93,16 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla New media in the marketing communication of enterprises in the international market. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia