Zdjęcia produktu


Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (Bartosik-Purgat Małgorzata)

(2018 / 368 / Wydawnictwo Naukowe Pwn / Małgorzata Bartosik-Purgat / miękka / 9788301201944)
Biznes, ekonomia Bartosik-Purgat Małgorzata
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

74,97 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 74,97 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój oraz nowych mediów jak np.

marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka ukazuje pakiet narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i sprawności użycia nowych mediów w działalności marketingowej.

prezentuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały jeszcze wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, lecz także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C.

Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z najróżniejszych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszelkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe.

Może być na dodatek użytkowana poprzez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Bartosik-Purgat Małgorzata
  • ISBN

    9788301201944
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Małgorzata bartosik-purgat
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    368
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    74,97 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 74,97 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia