Książka porusza tematykę wykorzystania nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój oraz nowych mediów jak np.
marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka ukazuje pakiet narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i sprawności użycia nowych mediów w działalności marketingowej.
prezentuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały jeszcze wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, lecz także na rynkach zagranicznych - z podziałem na rynki B2B i B2C.
Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z najróżniejszych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszelkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe.
Może być na dodatek użytkowana poprzez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.