Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz obfitego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw.
Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, posiadają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu działań w zakresie internacjonalizacji. Niniejsza monografia nie jest popularnonaukowym zbiorem jedynie trafnych reguł i wskazówek, jak zarządzać firmą, by osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej.
Gdyby uprawianie biznesu polegało jedynie na używaniu się do wytycznych teoretyków, byłoby być może mniej wolne od frustracji i upadłości, ale prawdopodobnie nie przyniosłoby atrakcyjnych rozwiązań, zezwalających zarabiać pieniądze wbrew głoszonym regułom, i nie odkryto aby zbyt wielu nowych obszarów dla ludzkiej aktywności gospodarczej.
Jaka jest więc ostateczna, najmocniejsza puenta prowadzonych w niniejszej książce rozważań$2440 Pokornie zgłębiaj teorię internacjonalizacji i zarządzania międzynarodowego, ucz się od najlepszych w biznesie, lecz nie myśl, iż sukces jest przypisany tylko im.
Wszystko zależy od Twoich umiejętności, wiedzy, determinacji i entuzjazmu. Biznes nie musi być lokalny, bo od stuleci nie uznaje granic za barierę. Książka jest asygnowana dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw - Beata Stępień. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.