Zdjęcia produktu


KLIENT WEWNĘTRZNY A ORGANIZACYJNE ZACHOWANIA OBYWATELSKIE PERSPEKTYWA HUMANISTYCZNA (Scholar)

(2018 / 232 / Scholar / Bolesław Goranczewski / miękka / 9788373839618)
Biznes, ekonomia Scholar
Dostepność na dzień 22.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

24,57 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 24,57 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu KLIENT WEWNĘTRZNY A ORGANIZACYJNE ZACHOWANIA OBYWATELSKIE...

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie szczególnie mocnego ( ) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich. ( )
Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności między obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność.
prof. Dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek

Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. ( ) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z konwencjonalną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor stosownie identyfikuje wyraźną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny „zwornik", w niebanalny i z całą pewnością nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu.
prof. Dr hab. Inż. Jacek Unold

Bolesław Goranczewski – doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości, a także znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i produktywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

Podtytuł: Perspektywa humanistyczna
ISBN: 9788373839618
Kod paskowy: 9788373839618
Autorzy: Goranczewski Bolesław
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20012
liczba tomów: 1
Numer kolejny tomu: 1
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 232
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.4x23.6
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.38
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Scholar
  • ISBN

    9788373839618
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Bolesław goranczewski
  • Wydawnictwo

    Scholar
  • Ilość stron

    232
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    24,57 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu
  • Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,65 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 24,57 zł do 25,65 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla KLIENT WEWNĘTRZNY A ORGANIZACYJNE ZACHOWANIA OBYWATELSKIE PERSPEKTYWA HUMANISTYCZNA. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia