Książka jest zbiorem porad dotyczących najlepszych form promocji i rozwoju marki w oparciu o trzy filary: WIZERUNEK, KLIENTÓW i OPINIĘ. Dzięki lekturze poznasz najnowsze trendy w e-marketingu, dowiesz się czym jest GDN, Google AdWords, pozycjonowanie i w jaki sposób działają ich mechanizmy.
Nauczysz się, jak unikąć podstawowych błędów przy tworzeniu strony, z jakimi agencjami pracować i w jaki sposób rozliczać efekty ich działań. W książce pojawia sie odpowiedź na puytanie, które nurtuje większość przedsiębiorców: Co robićwskazać się na rynku i pokonać konkurencję? Tytuł Trzy filary biznesu w internecie kompleksowy przewodnik po narzędziach e-marketingowych Autor Ryszard Jellinek Wydawnictwo JELLINEK Agencja Interaktywna EAN 9788394841508 ISBN 9788394841508 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 222 Format 14.8x21x1.4 cm Rok wydania 2017 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.342 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Trzy filary biznesu w Internecie - Ryszard. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.