Zdjęcia produktu


Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 99,99 zł (Poltext)

(2015 / 210 / MT Biznes / Magdalena Krzyżanowska / miękka / 9788375615654)
Biznes, ekonomia Poltext
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,08 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,08 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu -...

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i niebanalny poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest nakłaniające z uwagi na – jak stosownie wskazuje Autorka – dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z widoczną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań skuteczności marketingu nabiera tym obszerniejszego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają widocznemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
prof. Dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
nowatorski charakter tej publikacji wyrażony jest poprzez kilka jej walorów. Pierwszym jest sam wybór tematu nawiązujący do nurtu badań teorii marketingu w kontekście jego wydajności, a także odmienne, od spotykanych w literaturze, pojmowanie wpływu czynnika konkurencyjności na zachowania podmiotów rynku w danym obszarze. Drugim walorem innowacyjności jest tu interdyscyplinarne podejście do tego tematu, w tym nawiązanie do licznych trendów badawczych, co niewątpliwie stanowiło skomplikowane wyzwanie. Trzeci walor stanowi sformułowanie ujęcia modelowego, które daje odniesienie dla dalszych poszukiwań naukowych dla kolejnych badaczy, wytwarzając podstawy dla naukowej penetracji.
prof. Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship oraz MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 1995–2012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. Jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, aktualnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. Podręczników: Marketing. Koncepcja wydajnych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing. Kluczowe pojęcia i ergonomiczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego oraz monografii Strategie marketingowe, pod. Red. W. Wrzoska, skuteczność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego oraz autorką wielu innych publikacji naukowych w zagranicznych i krajowych czasopismach naukowych. Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy szkoleniowej i doradczej z biznesem.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Poltext
  • ISBN

    9788375615654
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Magdalena krzyżanowska
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    210
  • Rok wydania

    2015
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,08 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,08 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu - jeśli zamówisz do 14:00, wyślemy tego samego dnia. darmowa dostawa, już od 99,99 zł. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł